De website FamilyGameOnline.be gebruikt cookies om jou de beste spelervaringen te geven op onze website.
Door verder te surfen op de website bevestig je dat je deze informatie begrijpt of klik op "Meer info" als je meer zou willen weten over onze privacy policy.
OK

Beproef je geluk!

Met de dice toernooien van FamilyGameOnline.be beleef je nu nog meer plezier en spanning op jouw favoriete casinosite. Ga de competitie aan met de andere spelers en win cash!

Door deel te nemen aan de dice toernooien van FamilyGameOnline.be heb je de mogelijkheid om met een beperkte inleg erg leuke prijzen te winnen. Auto’s, elektronica, cash prijzen en bonussen liggen binnen handbereik!

Elke maand organiseren we 1 toernooi, en soms is het toernooi zelfs volledig gratis! Dit is onze manier om de trouwe spelers te bedanken. Bekijk dus zeker elke maand eens onze toernooien want misschien win jij wel de volgende hoofdprijs!

Om deel te nemen aan ons toernooien volstaat het om te klikken op het lopende toernooi en je in te schrijven door te klikken op de knop “inschrijven”. Je bent nu geregistreerd !

Onze toernooien

  • Prijs: 1 €
    Te winnen:  Prize Pool : 250€
    Gestart
    Eindigt
    Algemeen
    Spelers
    Klassement
    Details
  • Prijs: 1 €
    Te winnen:  Prize Pool : 800€
    Gestart
    Eindigt
    Algemeen
    Spelers
    Klassement
    Details

MEER WETEN OVER DE TOERNOOIEN

Beginnen met spelen

Wanneer je klikt op de knop deelnemen drukt dan start het toernooi. Probeer met je startkrediet zoveel mogelijk punten te verzamelen binnen de vooraf bepaalde speeltijd. Hoe meer punten je wint, hoe hoger je plaats in het eindklassement zal zijn.

Probeer opnieuw

Van zodra je startkrediet opgespeeld is, ken je je eindscore. Je kan nu het klassement bekijken om te zien hoeveel je gewonnen hebt. Bij sommige toernooien kan elke speler slechts 1 keer deelnemen. Bij andere toernooien staat er geen beperking op het aantal deelnames. Wil je nogmaals deelnemen aan een toernooi dan kan je dit heel makkelijk doen door punten 1 en 2 te herhalen.

Wanneer je beslist om meermaals deel te nemen aan een toernooi dan behoud je natuurlijk steeds de punten van je vorige deelnames en de daaraan verbonden plaats in het klassement.

Bij elke volgende deelname start je opnieuw met hetzelfde startkrediet en begin je met 0 punten. De behaalde punten van meerdere deelnames worden niet samengeteld om een hogere score te behalen. Elke deelname is een afzonderlijke gebeurtenis.

Wie is de winnaar?

Tijdens het toernooi kan je het voorlopige klassement bekijken. Het definitieve klassement wordt pas opgemaakt nadat het toernooi volledig is afgelopen. Sta je op dat moment nog steeds op de eerste plaats dan win jij de hoofdprijs!

 Bezig met laden ...
Mijn e-mailadres
Vul een geldig e-mailadres in
Weet je niet meer welk e-mailadres bij je account hoort ? Neem contact op met onze klantendienst.
Algemene gebruiksvoorwaarden

Onze algemene gebruiksvoorwaarden zijn gewijzigd. Accepteer deze om verder te spelen en wedden.

Wettelijke stortingslimiet van € 500

Sinds 6 april vraagt de Kansspelccommissie spelers om elke website die zich niet aan de regels van de stortingslimiet houdt aan te geven. Ze vermeldt dat er 'momenteel geen enkele verhoging van deze limiet kan worden toegestaan'.

FamilyGameOnline.be wil deze regel toepassen zonder de spelers te bestraffen, omdat de situatie te wijten is aan het onvermogen van de Kansspelcommissie om een verificatiesysteem bij de Centrale voor kredieten aan particulieren in te stellen. En dat, ondanks dat er een termijn van 18 maanden is verstreken na de publicatie van het koninklijk besluit van 25 oktober 2018.

Om de spelers niet te bestraffen, kunnen zij die dat wensen aanvraag om de stortingslimiet te verhogen indienen. De spelers die met de documenten van de website van de Centrale voor kredieten aan particulieren kunnen aantonen dat zij niet als wanbetaler geregistreerd staan, zullen hun stortingslimiet van € 500 kunnen verhogen op basis van het koninklijk besluit van 25 oktober 2018.

In deze context hanteren wij het volgende principe:

  • Als je al op onze website bent ingeschreven en je jouw 'wettelijke' limiet al hebt uitgeschakeld, verandert er niets voor je. Als je wilt, kan je de 'wettelijke' limiet heractiveren op de pagina met je persoonlijke instellingen. Deze limiet kan niet meer worden uitgeschakeld zonder dat je een bewijs aan levert dat aantoont dat je niet ingeschreven bent als wanbetaler bij de Centrale voor kredieten aan particulieren.
  • Als je al ingeschreven bent op onze site en je hebt je 'wettelijke' limiet nog niet uitgeschakeld, maar je zou dat wel willen doen, dan moet je ons een bewijs sturen dat je niet als wanbetaler geregistreerd staat bij de Centrale voor kredieten aan particulieren.
  • Als je je net geregistreerd hebt op onze site en je wilt de 'wettelijke' limiet uitschakelen, dan moet je ons een bewijs sturen dat je niet als wanbetaler geregistreerd staat bij de Centrale voor kredieten aan particulieren.
  • Als je buiten het Koninkrijk België woont, ben je niet aan deze controle onderworpen. Als je besluit, of besloten hebt, om de 'wettelijke' limiet uit te schakelen, verbind je je ertoe om verantwoord te spelen en aanvaard je dat wij niet aansprakelijk kunnen worden gesteld, omdat wij niet in staat zijn om te voldoen aan het hierboven genoemde Koninklijk Besluit.

Indien je je stortingslimiet wenst te verhogen, kan je de link naar de procedure gemakkelijk terugvinden op de pagina met je persoonlijke instellingen.

Daarnaast willen we je eraan herinneren dat onze site persoonlijke limieten per dag, week en maand aanbiedt. Deze limieten kan je na een periode van 72 uur aanpassen om je te helpen op een verantwoorde manier te spelen.

We willen je er ook aan herinneren dat je jezelf een gokverbod kan opleggen bij onze landbased speelhallen en casinos,op onze websites of de website van de Kansspelcommissie via een registratie in het EPIS-systeem.

Als je wilt beoordelen of je gokgedrag problematisch is, test het dan op http://gokhulp.be/

Je hebt jezelf momenteel uitgesloten

Op jouw verzoek ben je voor een periode van 6 maanden uitgesloten van onze website.

Neem, om deze zelfuitsluiting te annuleren, contact op met onze klantenservice.