Frequently asked questions

Moet ik ingeschreven zijn om te spelen ?

Als u niet ingeschreven bent, kunt u, met beperkt krediet, een demo spelen van 10 minuten, zodat u de kwaliteit van de spellen op deze online spelsite kan evalueren. Na de 10 minuten, wordt het spel onderbroken.

Eens u een account op www.familygameonline.be hebt, kunt u, zolang u wenst, GRATIS SPELEN (met virtueel geld), dit om te oefenen of gewoon voor plezier.

Net zoals in de echte gokzalen, hebt u de mogelijkheid om, met uw account, te spelen met ECHT GELD. In dit geval kunt u stortingen uitvoeren via meerdere betalingswijzen en tevens wordt het mogelijk gemaakt om uw winsten naar uw bankrekening te storten. Om u in te schrijven op www.familygameonline.be, volstaat het te klikken op ACCOUNT AANMAKEN en uw gegevens in te vullen.

Je wilt je legale limiet uitschakelen, is dat mogelijk?

Momenteel is het niet mogelijk om je legale limiet uit te schakelen. In de nabije toekomst zal het wel mogelijk zijn om je legale limiet op te heffen.

Hoe kan ik mijn legale stortingslimiet opnieuw inschakelen?

Je kan je dagelijkse, wekelijkse en maandelijkse stortingslimieten wijzigen in de instellingen van je account.

Ik heb een kennis die meer dan € 500 per week kan storten, is dat normaal?

In 2019 waren er spelers die hun stortingslimiet hebben kunnen verhogen. Deze verhoging is nog steeds geldig. In de nabije toekomst zal jij ook je legale stortingslimiet kunnen verhogen.

Vanaf welke leeftijd mag ik op www.familygameonline.be spelen ?

Om te kunnen spelen op deze online spelsite, dient u de wetgeving van uw land te volgen. In België geldt de minimumleeftijd van 21 jaar. Indien u jonger dan 21 bent, is het onmogelijk om u in te schrijven op www.familygameonline.be.

Hoe kan ik geld storten op www.familygameonline.be ?

Om op deze online spelsite te spelen met echt geld, kan u een bedrag storten aan de hand van één van de volgende betalingswijzen:

  • Bancontact (onmiddellijk)
  • elektronische betaling via Belfius (onmiddellijk)
  • elektronische betaling via ING (onmiddellijk)
  • voorafbetaalde kaart paysafecard (onmiddellijk)
Hoe lang duurt het vooraleer een opname op mijn rekening gestort is ?

Een opname wordt na 2 werkdagen behandeld, beginnend bij de dag na de aanvraag.

Afhankelijk van uw bank zijn er daarna nog 1 tot 3 dagen nodig vooraleer het geld op uw bankrekening beschikbaar is.

De periode, vanaf de aanvraag tot het moment waarop het geld zich op uw bankrekening bevindt, kan dus variëren tussen de 3 en 7 dagen.

Als een opname wacht op goedkeuring, is het onmogelijk om geld te storten. U kunt echter wel uw opname annuleren, via het menu KASHOUDER > STORTINGSOVERZICHT.