De website FamilyGameOnline.be gebruikt cookies om jou de beste spelervaringen te geven op onze website.
Door verder te surfen op de website bevestig je dat je deze informatie begrijpt of klik op "Meer info" als je meer zou willen weten over onze privacy policy.
OK

Frequently asked questions

Moet ik ingeschreven zijn om te spelen ?

Als u niet ingeschreven bent, kunt u, met beperkt krediet, een demo spelen van 10 minuten, zodat u de kwaliteit van de spellen op deze online spelsite kan evalueren. Na de 10 minuten, wordt het spel onderbroken.

Eens u een account op www.familygameonline.be hebt, kunt u, zolang u wenst, GRATIS SPELEN (met virtueel geld), dit om te oefenen of gewoon voor plezier.

Net zoals in de echte gokzalen, hebt u de mogelijkheid om, met uw account, te spelen met ECHT GELD. In dit geval kunt u stortingen uitvoeren via meerdere betalingswijzen en tevens wordt het mogelijk gemaakt om uw winsten naar uw bankrekening te storten. Om u in te schrijven op www.familygameonline.be, volstaat het te klikken op ACCOUNT AANMAKEN en uw gegevens in te vullen.

Vanaf welke leeftijd mag ik op www.familygameonline.be spelen ?

Om te kunnen spelen op deze online spelsite, dient u de wetgeving van uw land te volgen. In België geldt de minimumleeftijd van 21 jaar. Indien u jonger dan 21 bent, is het onmogelijk om u in te schrijven op www.familygameonline.be.

Ik slaag er niet in om een spel te starten / Het spel is geblokkeerd op de pagina “LOADING GAME”.

Indien u er niet in slaagt om een spel te starten of indien het spel geblokkeerd staat op de pagina “LOADING GAME”, is de kans groot dat de versie van Flash Player niet up-to-date is. Download en installeer de update van Flash om uw probleem op te lossen. (Download de meest recente versie van Flash Player)

Voor een maximale speelbaarheid, raden wij u tevens aan om de browser Google Chrome te gebruiken (Download Google Chrome)

Hoe kan ik geld storten op www.familygameonline.be ?

Om op deze online spelsite te spelen met echt geld, kan u een bedrag storten aan de hand van één van de volgende betalingswijzen:

  • Bancontact (onmiddellijk)
  • elektronische betaling via Belfius (onmiddellijk)
  • elektronische betaling via ING (onmiddellijk)
  • voorafbetaalde kaart paysafecard (onmiddellijk)
Hoe lang duurt het vooraleer een opname op mijn rekening gestort is ?

Een opname wordt na 2 werkdagen behandeld, beginnend bij de dag na de aanvraag.

Afhankelijk van uw bank zijn er daarna nog 1 tot 3 dagen nodig vooraleer het geld op uw bankrekening beschikbaar is.

De periode, vanaf de aanvraag tot het moment waarop het geld zich op uw bankrekening bevindt, kan dus variëren tussen de 3 en 7 dagen.

Als een opname wacht op goedkeuring, is het onmogelijk om geld te storten. U kunt echter wel uw opname annuleren, via het menu KASHOUDER > STORTINGSOVERZICHT.

Mijn e-mailadres
Vul een geldig e-mailadres in
Weet je niet meer welk e-mailadres bij je account hoort ? Neem contact op met onze klantendienst.
Algemene gebruiksvoorwaarden

Onze algemene gebruiksvoorwaarden zijn gewijzigd. Accepteer deze om verder te spelen en wedden.

Wettelijke stortingslimiet van € 500

Sinds 6 april vraagt de Kansspelccommissie spelers om elke website die zich niet aan de regels van de stortingslimiet houdt aan te geven. Ze vermeldt dat er 'momenteel geen enkele verhoging van deze limiet kan worden toegestaan'.

FamilyGameOnline.be wil deze regel toepassen zonder de spelers te bestraffen, omdat de situatie te wijten is aan het onvermogen van de Kansspelcommissie om een verificatiesysteem bij de Centrale voor kredieten aan particulieren in te stellen. En dat, ondanks dat er een termijn van 18 maanden is verstreken na de publicatie van het koninklijk besluit van 25 oktober 2018.

Om de spelers niet te bestraffen, kunnen zij die dat wensen aanvraag om de stortingslimiet te verhogen indienen. De spelers die met de documenten van de website van de Centrale voor kredieten aan particulieren kunnen aantonen dat zij niet als wanbetaler geregistreerd staan, zullen hun stortingslimiet van € 500 kunnen verhogen op basis van het koninklijk besluit van 25 oktober 2018.

In deze context hanteren wij het volgende principe:

  • Als je al op onze website bent ingeschreven en je jouw 'wettelijke' limiet al hebt uitgeschakeld, verandert er niets voor je. Als je wilt, kan je de 'wettelijke' limiet heractiveren op de pagina met je persoonlijke instellingen. Deze limiet kan niet meer worden uitgeschakeld zonder dat je een bewijs aan levert dat aantoont dat je niet ingeschreven bent als wanbetaler bij de Centrale voor kredieten aan particulieren.
  • Als je al ingeschreven bent op onze site en je hebt je 'wettelijke' limiet nog niet uitgeschakeld, maar je zou dat wel willen doen, dan moet je ons een bewijs sturen dat je niet als wanbetaler geregistreerd staat bij de Centrale voor kredieten aan particulieren.
  • Als je je net geregistreerd hebt op onze site en je wilt de 'wettelijke' limiet uitschakelen, dan moet je ons een bewijs sturen dat je niet als wanbetaler geregistreerd staat bij de Centrale voor kredieten aan particulieren.
  • Als je buiten het Koninkrijk België woont, ben je niet aan deze controle onderworpen. Als je besluit, of besloten hebt, om de 'wettelijke' limiet uit te schakelen, verbind je je ertoe om verantwoord te spelen en aanvaard je dat wij niet aansprakelijk kunnen worden gesteld, omdat wij niet in staat zijn om te voldoen aan het hierboven genoemde Koninklijk Besluit.

Indien je je stortingslimiet wenst te verhogen, kan je de link naar de procedure gemakkelijk terugvinden op de pagina met je persoonlijke instellingen.

Daarnaast willen we je eraan herinneren dat onze site persoonlijke limieten per dag, week en maand aanbiedt. Deze limieten kan je na een periode van 72 uur aanpassen om je te helpen op een verantwoorde manier te spelen.

We willen je er ook aan herinneren dat je jezelf een gokverbod kan opleggen bij onze landbased speelhallen en casinos,op onze websites of de website van de Kansspelcommissie via een registratie in het EPIS-systeem.

Als je wilt beoordelen of je gokgedrag problematisch is, test het dan op http://gokhulp.be/

Je hebt jezelf momenteel uitgesloten

Op jouw verzoek ben je voor een periode van 6 maanden uitgesloten van onze website.

Neem, om deze zelfuitsluiting te annuleren, contact op met onze klantenservice.