De groep Family Game Center heeft al meer dan 20 jaar ervaring met casino’s in België , en wordt beschouwd als één van de marktleiders onder de speelzalen.
Het welzijn van onze klanten ligt ons nauw aan het hart. We doen er alles aan om onze spelers een nooit geziene ervaring in onze speelzaal te garanderen. Daarom verzekeren we u een betrouwbare, transparante en eerlijke klantendienst.
Op ons online spelplatform krijgt u het gevoel dat u zich in een levensecht casino bevindt, zonder uw huis te verlaten! Bij Family Game Online vindt u een grote variëteit aan spellen: Dice, online Poker, slotmachines, Blackjack, Roulette. Zet in en win één van onze geweldige jackpots.
Family Game Online is een 100% legale website, die conform is aan de Belgische wet op casino’s en kansspelen. Als u voor onze website kiest, dan geniet u als speler een complete bescherming.
Maak nu kennis met onze online casino spellen!
Onze algemene gebruiksvoorwaarden zijn gewijzigd. Accepteer deze om verder te spelen en wedden.
Sinds 6 april vraagt de Kansspelccommissie spelers om elke website die zich niet aan de regels van de stortingslimiet houdt aan te geven. Ze vermeldt dat er 'momenteel geen enkele verhoging van deze limiet kan worden toegestaan'.
FamilyGameOnline.be wil deze regel toepassen zonder de spelers te bestraffen, omdat de situatie te wijten is aan het onvermogen van de Kansspelcommissie om een verificatiesysteem bij de Centrale voor kredieten aan particulieren in te stellen. En dat, ondanks dat er een termijn van 18 maanden is verstreken na de publicatie van het koninklijk besluit van 25 oktober 2018.
Om de spelers niet te bestraffen, kunnen zij die dat wensen aanvraag om de stortingslimiet te verhogen indienen. De spelers die met de documenten van de website van de Centrale voor kredieten aan particulieren kunnen aantonen dat zij niet als wanbetaler geregistreerd staan, zullen hun stortingslimiet van € 500 kunnen verhogen op basis van het koninklijk besluit van 25 oktober 2018.
In deze context hanteren wij het volgende principe:
Indien je je stortingslimiet wenst te verhogen, kan je de link naar de procedure gemakkelijk terugvinden op de pagina met je persoonlijke instellingen.
Daarnaast willen we je eraan herinneren dat onze site persoonlijke limieten per dag, week en maand aanbiedt. Deze limieten kan je na een periode van 72 uur aanpassen om je te helpen op een verantwoorde manier te spelen.
We willen je er ook aan herinneren dat je jezelf een gokverbod kan opleggen bij onze landbased speelhallen en casinos,op onze websites of de website van de Kansspelcommissie via een registratie in het EPIS-systeem.
Als je wilt beoordelen of je gokgedrag problematisch is, test het dan op http://gokhulp.be/
Op jouw verzoek ben je voor een periode van 6 maanden uitgesloten van onze website.
Neem, om deze zelfuitsluiting te annuleren, contact op met onze klantenservice.